|

2017 онд хамгийн их шүүмжлэл дагуулсан зар сурталчилгаа

Хятадын сошиал ертөнцөд автомашин үйлдвэрлэгч Audi компаниас гаргасан этгээд зар  сурталчилгаа  2017  онд хамгийн их шуугиан дэгдээсэн зар сурталчилгаа байсан юм.  Уг рекламд хуримын өдөр хадам ээж нь бэрийнхээ чих хамарнаас нь татаж, шүдийг шалгаж буйгаар гардаг юм. Харин уг сурталчилгааг үзсэн хэрэглэгчид хамгийн муу маркетинг болсон гэж дүгнэжээ. Энэ талаар Хятадын томоохон хэвлэлд "Хятадын авто машины зах зээлд Mercedes Benz, BMW өргөн хүрээг хамардаг учраас Германы авто машинд хориг тавихыг уриалсан гэж бичсэн байна.
 

1189
  • Яг түүн шиг С. Гантогоо (Big Bang G Dragon) Үзсэн   1026 2017-06-05
  • Хүний хэл мэддэг нохой Үзсэн   1261 2014-08-25
  • Охиныхоо үсийг тоос сорогч ашиглан боох арга гэнээ Үзсэн   3337 2014-07-20
  • Faraday Future-ийн анхны машин 1050 морины хүчтэй Үзсэн   861 2017-01-04
  • Леброн Жеймс амьд домог болж, Cleveland анхны аваргын цомоо хүртлээ Үзсэн   1143 2016-06-20
  • ИМАКО институтын харилцагчид ярьж байна. "Скайтел" ХХК Д. Болор Үзсэн   1369 2015-01-02
  • "Исламын улс" бүлэглэлийг дууриан дүрс бичлэгээр элэглэжээ Үзсэн   2380 2015-02-28
  • Онигооны уралдаан Үзсэн   1196 2015-11-22
  • АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.WINDOW.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.