|

2017 онд хамгийн их шүүмжлэл дагуулсан зар сурталчилгаа

Хятадын сошиал ертөнцөд автомашин үйлдвэрлэгч Audi компаниас гаргасан этгээд зар  сурталчилгаа  2017  онд хамгийн их шуугиан дэгдээсэн зар сурталчилгаа байсан юм.  Уг рекламд хуримын өдөр хадам ээж нь бэрийнхээ чих хамарнаас нь татаж, шүдийг шалгаж буйгаар гардаг юм. Харин уг сурталчилгааг үзсэн хэрэглэгчид хамгийн муу маркетинг болсон гэж дүгнэжээ. Энэ талаар Хятадын томоохон хэвлэлд "Хятадын авто машины зах зээлд Mercedes Benz, BMW өргөн хүрээг хамардаг учраас Германы авто машинд хориг тавихыг уриалсан гэж бичсэн байна.
 

1176
  • Battle Uranzaya 8 - Оннц дүмд Үзсэн   926 2018-03-11
  • Partly Cloudy Pixar Short Film /богино хүүхэлдэй/ Үзсэн   1515 2014-10-24
  • Тогтоол ус аюултай шүү Үзсэн   4683 2014-08-29
  • Жинхэнэ андууд Үзсэн   792 2015-10-12
  • Post Malone, Swae Lee - Sunflower (Spider-Man: Into the Spider-Verse) Үзсэн   601 2019-03-05
  • Улсын их дэлгүүрийн 33 хувийг эзэмшигч 45 мянган иргэн нэг ч удаа ноогдол ашиг хүртээгүй Үзсэн   1918 2015-02-04
  • Хөгжмийг мэдэрсэн амьтдын хөгжилтэй бүжиг Үзсэн   1455 2015-04-24
  • Риогийн олимпийн сайхан бүсгүйчүүд Үзсэн   704 2016-08-19
  • АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.WINDOW.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.