|

2017 онд хамгийн их шүүмжлэл дагуулсан зар сурталчилгаа

Хятадын сошиал ертөнцөд автомашин үйлдвэрлэгч Audi компаниас гаргасан этгээд зар  сурталчилгаа  2017  онд хамгийн их шуугиан дэгдээсэн зар сурталчилгаа байсан юм.  Уг рекламд хуримын өдөр хадам ээж нь бэрийнхээ чих хамарнаас нь татаж, шүдийг шалгаж буйгаар гардаг юм. Харин уг сурталчилгааг үзсэн хэрэглэгчид хамгийн муу маркетинг болсон гэж дүгнэжээ. Энэ талаар Хятадын томоохон хэвлэлд "Хятадын авто машины зах зээлд Mercedes Benz, BMW өргөн хүрээг хамардаг учраас Германы авто машинд хориг тавихыг уриалсан гэж бичсэн байна.
 

1107
  • Уучлаарай, цаг хэд болж байна Үзсэн   1436 2014-08-04
  • ТООТОО: ЦЭВЭР АРИУН СЭТГЭЛ ОЮУНААРАА ХУЯГЛАН ЗЭВСЭГЛЭХ ЦАГ НЬ ИРЛЭЭ Үзсэн   433 2019-02-12
  • Хүн сүргийг бий болгоход боловсрол саад болдог Үзсэн   1254 2014-10-29
  • Дуучин С.Сэрчмаа "Чи минь ирнэ" дуугаа шинэчилжээ Үзсэн   1273 2014-09-30
  • Буриадууд бууз чимхэлтийн Дэлхийн рекордыг тогтоолоо Үзсэн   4372 2014-12-26
  • Dunkirk жагсаалтыг тэргүүллээ Үзсэн   795 2017-07-27
  • Энэ ч бас нэг төрлийн чадвар шүү Үзсэн   989 2015-08-14
  • ПӨӨӨХ за ёстой эмэгтэй хүн ийм зүйлийг чадлаа гэж үүү??? Үзсэн   936 2016-03-29
  • АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.WINDOW.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.