|

2017 онд хамгийн их шүүмжлэл дагуулсан зар сурталчилгаа

Хятадын сошиал ертөнцөд автомашин үйлдвэрлэгч Audi компаниас гаргасан этгээд зар  сурталчилгаа  2017  онд хамгийн их шуугиан дэгдээсэн зар сурталчилгаа байсан юм.  Уг рекламд хуримын өдөр хадам ээж нь бэрийнхээ чих хамарнаас нь татаж, шүдийг шалгаж буйгаар гардаг юм. Харин уг сурталчилгааг үзсэн хэрэглэгчид хамгийн муу маркетинг болсон гэж дүгнэжээ. Энэ талаар Хятадын томоохон хэвлэлд "Хятадын авто машины зах зээлд Mercedes Benz, BMW өргөн хүрээг хамардаг учраас Германы авто машинд хориг тавихыг уриалсан гэж бичсэн байна.
 

1246
  • Азгүй өдөр Үзсэн   1147 2015-06-15
  • Харьцуулалт: Чебурашка 2014 болон 1969 онд Үзсэн   795 2017-04-19
  • Хэрхэн цагдаад торгуулахгүй байх вэ? Үзсэн   2681 2015-09-04
  • Хайраа илчилсэн өвөрмөц арга Үзсэн   2211 2015-03-02
  • АНУ-ын хар дарсан зүүд MS 13 гэмт бүлэглэл Үзсэн   752 2019-10-08
  • Н.Алтанхуяг хип хопоор үглэсэн нь Үзсэн   1132 2014-11-03
  • Осолд орсон нэгнээ аврах гэж оролдож буй нохой Үзсэн   1308 2014-08-08
  • Я.Содбаатар: Эдийн засгийн хөгжлийн яамаар уулзвар янзлуулсаар татан буулгалаа /видео/ Үзсэн   1478 2014-10-30
  • АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.WINDOW.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.