|

Сурталчилгааг ”сурталчлав” (видео)

Британийн 22 настай залуу Эндрю Ллойд 50 хоногийн дотор телевизийн олон сурталчилгаа, сэтгүүлүүд болон бараа үйлдвэрлэгчдийн зохион байгуулсан элдэв урамшуулалт худалдаанд хамрагдсан бөгөөд ердөө дөрөвхөн удаа хожил байгуулжээ. Мань хүн энэ туршилтын дүн мэдээг агуулсан дүрс бичлэгийг өнгөрсөн сарын 24-ний өдөр YouTube дээр байршуулснаар ердөө нэг долоо хоногийн дотор бараг сая гаруй хүнд хүрчээ.

Тэрхүү бичлэгтээ Ллойд янз бүрийн урамшуулал юм уу бонусыг өгөхөөр амласан 1000 орчим үйл ажиллагаанд оролцсон ч дөнгөж дөрөвт нь хөгийн зүйл хожсон гэдгээ өгүүлэв. Тэрбээр эрдэнэшиш, хүүхдийн ном, хуучирсан кинотой диск, мотошоу болон регбигийн тоглолт үзэх тасалбар зэргийг хожсон аж.

Эндрюгийн өгүүлж байгаагаар бол тэрбээр хэрэглэгчдэд иймэрхүү сурталчилгаанд итгэхгүй байхыг биеэрээ нотлон харуулахыг хүссэн гэнэ.
 
1034
  • ОСОЛ... ТӨВ ШУУДАНГИЙН УУЛЗВАР Үзсэн   1874 2014-08-13
  • Энэ улирлын Коби Брайнтын шилдэг 10 Үзсэн   1361 2015-02-10
  • Хөвсгөлийн Ламбада /3 сая инээд шоу/ Үзсэн   687 2019-03-18
  • Б.Шижирбатын хоёрдугаар шатны үзүүлбэр улаан баззер даруулав Үзсэн   1099 2017-07-19
  • Барилгын салбарын хөгжилд ипотекийн зээлийн үүрэг Үзсэн   937 2016-01-18
  • Ийм эмэгтэйчүүд байдаг гэж үү Үзсэн   995 2017-05-22
  • Цахим ертөнцийн секс сүрдүүлэг ингэж явагддаг Үзсэн   1242 2014-11-25
  • Реппер Цэцэ болон NMN нарын цоо шинэ дуу тэсрэлт хийлээ Үзсэн   1096 2016-11-28
  • АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.WINDOW.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 7711-0505 утсаар хүлээн авна.